onsdag 20 november 2013

Vaden. Are you really going to do this to me?

Träningar. Så skönt. Och Vivi som tränare. Vår förr-förra tränare, den bästa! Och inte nog med att hon är sjukt bra tränare och håller hårda träningar så är hon så trevlig också. Men ja hårda träningar och det känns. Kanske inte så farligt och riktigt skönt till och med att nu ligga här utpumpad och darra i hela kroppen (fysikläsningen liden ju men...). Och de som känner mig vet att jag kör på. Fullt. Och är det tunga utmaningar kör jag dem fullt och klarar det för jag måste klara utmaningarna. Men dessvärre känns det i vaden nu igen. Ska det verkligen komma tillbaka? Och ska det vara så här? Att så fort jag tränar lite hårdare kommer smärtan tillbaka. Jag vill inte. Du är nog ett problem du vaden. Och sluta träna, det kan jag nog inte förrän en professionell läkare ger mig träningsförbud. Och ridningen, det är ju en sport där just vaden används väldigt väldigt mycket. Suck...
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar