söndag 17 november 2013

Den 10 maj 1996....

Så började min historia som jag berättade på scoutmötet idag. Och det gick verkligen bra! Över förväntningarna, sedan hade förväntningarna stigit ganska mycket till tredje och sista gruppen så deras beteende var sedan en liten besvikelse... Det var nämligen  inga lätta saker jag talade om och en del har jag inte ens berättat, och att se dem stå och snacka med varandra då jag försöker berätta om tiden i mitt liv för ett år sedan gjorde det ganska svårt att avsluta det. Men de två andra grupperna var en väldigt positiv överraskning, mellan första och andra punkten talade de smått men efter andra punkten var de tysta och bara lyssnade ända till slutet och i vissas ögon kunde jag till och med utskilja en viss glans av tårar. Som definitivt fanns hos mig! Men ja ett lyckat och fick beröm av de andra explorersena också att det var ett bra ordnat program. Och deras punkter hade också fungerat bra, även om det kanske hade varit lite svårt att få igång diskussioner.
Och så var det också en annan trevlig överraskning! Men det berättar jag mer om då jag får mer info. Men det verkar väldigt tufft och stort! Och lite pirrigt...
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar