fredag 15 november 2013

Biologinörden här igen!

Idag har vi ingen timme i biologi 23, i stället ska vi jobba med vårt projekt. Och nu då jag har skrivit halva vetenskapliga uppsatsen så fick jag ta en paus. och då tänkte jag skriva ett blogginlägg. Hoppas ni inte blir alltför störda av mina deppinlägg som alltid ibland kommer, nu mår jag igen riktigt bra och kan se att jag klarar det här. Det enda jag har kvar nu är ju provveckan, och jag kan ju inte bara falla på mållinjen. OchJag vill bara säga att mina vänner är visst söta! Det finns i alla fall en som vet exakt vad det här handlar om, gårdagens inlägg. Jag har aldrig sagt att jag själv är söt och det påstår jag inte ännu heller. Men man säger helt enkelt inte till mig att mina vänner inte skulle vara söta! För det är de.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar