måndag 18 november 2013

I mitt nästa hem

En sak som jag vill kräva till nästa ställe där jag bor är fungerande internet i köket. Det har vi inte nu, eftersom vi bor i ett stenhus med en massa metall i och det finns fungerande WiFi bara i vissa delar av huset (läs övrevåningen och en liten spot nere där mamma har sin dator). Och jag tycker det skulle vara hur mysigt som helst att till exempel kunna blogga medan jag äter mellanmål efter skolan. Nu måste jag om jag vill få ett blogginlägg skrivet då jag kommer hem först blogga och sedan gå ner och äta. Och då blir det mycket längre tid som jag inte kan sätta på att läsa skolgrejer. kalla det I-lands problem eller vad du vill men jag skulle tycka väldigt mycket om att kunna göra i ordning en kopp te i köket och sedan sätta mig vid matbordet och kolla runt lite på datorn medan jag dricker det.

En av de senaste bilderna tagna i köket, macaroonsfabriken

<3 : Madde

5 kommentarer:

  1. du kan ju köpa en wifi repeter :)

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. att ja vill ha wifi i mitt kök o att där int finns :)

      Radera
  3. Jonathan18 november 2013 16:48
    du kan ju köpa en wifi repeter :)

    SvaraRadera