onsdag 20 november 2013

Tourn- hjälper bloggare och företag

Jag har blivit medlem på en nätsida. Tourn heter den och jag tycker att ni alla ska klicka in er på den. Där får både bloggare och företagare hjälp att hitta varandra och hitta ett samarbete. Man kan antingen registrera sig som bloggare eller företagare och så ska man sätta in sin information där. Sedan finns man i ett register som företagare kan söka igenom då de vill hitta en blogg som de kan sponsorera, mot reklam. Och jag tycker det är en väldigt bra sida, det blir ju mycket lättare för båda parterna att hitta en samarbetspartner, eftersom bloggare också kan söka igenom ett register med företag som satt upp annonser för vad de skulle vilja ha reklam för och sedan kan man ansöka om att göra reklam på sin blogg mot sponsorering från dem. Har bara varit medlem en dag så har ju inte fått något svar ännu. Men gå in och kolla.

De har nu på gång en tävling där man kan vinna en iPad mini. Och om ni klickar er via min blogg till deras sida så hjälper ni mig i tävlingen. Varje klick räknas. Så tryck på LÄNKEN HÄR! Snälla det skulle betyda hur mycket som helst.
http://www.tourn.se/redirect/569?u=5247

Hjälp mig! <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar