söndag 24 november 2013

Älskade flippade adhd barn

Scoutmöte idag. Och ja jag kan inte säga annat än att det är få människor man alltid, ALLTID har kul med. Men så är det med dessa scoutvänner. Och att jag igen efter en lång vecka av bara plugg kunna kasta bort allt det där för n timme för att bara fjanta och vara den flippade typen jag verkligen är. Det här var dessutom antagligen mitt sista möte som patrullscout. Ännu en förläggning med Blåval och sedan blir jag ledare. Jag kan antagligen inte vara på alldeles sista mötet så... Men ja jag har ju längtat och nu är det riktigt riktigt nära.

Söt eller hur? <3 : Madde
Hjälp mig i tävlingen klicka här så många gånger du orkar!

2 kommentarer:

  1. ska du skippa sista möte? :OO

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja selittä ju h mitt problem ti dj på fre... :/

      Radera