torsdag 21 november 2013

En andningapaus

Ja så var fysikprovet också skrivet. Och idag har jag bara tagit det lugnt. Och lite kollat igenom provmaterialet för morgondagens biologi23 förhör. Det ska inte vara svårt och det är ju ett ämne jag brinner för så jag kan det mesta. Det jag behöver öva mest på är begreppen, dem fanns det mycket av i övningsprovet... Och snart blir det att åka till stallet. Och den här veckan är det inte hoppning så det borde vara Galant som gäller. Har saknat honom, börjar redan gilla honom väldigt mycket trots att jag bara ridit honom två gånger. Är en häst i min smak det där. Och så är jag väldigt stolt över mig själv med en annan sak. Jag gillar och kan nog sticka och nu har jag tagit och lärt mig hur man stickar en häl till en socka. Och det ser riktigt snyggt ut! Snart kan jag gå i egenstickade sockor.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar