söndag 24 november 2013

Jag trodde aldrig att det skulle gå

Nu har jag läst i sammanlagt 5 och en halv timme. Med bara en kort mellanmålspaus. Så nu FÅR jag en ordentlig paus. Och nu tillåter jag mig att kolla på rederiet. Känns lite bättre, men det här kommer nog att bli en matematikkurs som det går lite sämre i. Jag bara inte förstår derivatan... Men jag har nog bara Basti att tacka... Har ju liksom frågat något på varenda uppgift, men har även sedan fått dem lösta. Så jag hoppas verkligen att Frida är snäll imorgon, hon har liksom en skylldighet att vara det nu då det inte fanns modellösningar. Murr...

Tänk vad mycket kul jag gjorde på sommaren, och mycket var på grund av att jag är en otrolig tävlingsmänniska. Jag skulle ju nog inte ha minigolfat, cyklat på enhjuling och fallit 230587 gånger, skidat vattenskidor (okej kanske eftersom det gjordes på scoutlägret, men skulle vi ha gjort det där om inte tävlingen), och så vindsurfingen. Det var ju hur coolt som helst!

<3 : Madde
Hjälp mig i tävlingen klicka här så många gånger du orkar!

2 kommentarer:

  1. ojj duktigt mette !! du har läst bara 4,5h mer än jag ;D lycka till, prove går säkert bra :)

    SvaraRadera