onsdag 13 november 2013

Jag kan se slutet på det här

Ja nu är det bara två vanliga skoldagar kvar och sedan är det provvecka, och sedan. Ja sedan är det äntligen förbi. En alldeles för tung period är snart bakom, i princip att klara 7 prov ännu och sedan. Jag ska fan klara det, jag har klarat det så här långt så varför ge upp nu. och jag kommer inte ens att känna mig dålig över att jag inte är social eftersom alla verkar ha andra planer för kommande två veckosluten, till och med Juntti är borta så inte ens han kan locka mig bort från läsande. Jag ska klara det här! Jag vill satsa och vill klara det bra! Och jag har i alla fall en 10 att satsa på, min biologi 2a. Har satsat stenhårt hela kursen och ser verkligen ut att gå bra. och så hoppas jag på bra vitsord i de andra kurserna också. Historian är det enda som jag inte bryr mig så mycket om, eller ja jag bryr ju mig, men bryr mig minst om. Man kan bara inte klara 7 jobbiga kurser med toppbetyg, och i det här fallet är det tyvärr historia som får lida. Men annars, hello provvecka!
Sedan blir det FÖRLÄGGNING! I princip det sista jag gör som explorerscout! Även det att jag blir ledare börjar kännas nära, som jag har väntat. Och mysa, det ska vi inte glömma att göra!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar