tisdag 19 november 2013

Haalloj!

Finskaläsandet har börjat. SUck. Det känns på något sätt som om alla prov bara flyger förbi då jag har ett varje dag och hela tiden prov. Okej jag vet att jag bara haft ett men det känns ändå som om nästa kommer så snabbt och sedan nästa och nästa. Och plötsligt är veckan över. Och dessutom är det bara idag och imorgon som jag ska köra galet hårt. Sedan blir det lite lugnare eftersom biologi23 provet på fredag inte ska vara så svårt och sedan på fredagen behöver man inte läsa. Det är helt enkelt lag. Det går hur bra som helst att läsa lördag, lördag kväll, söndag, alla andra dagar, men fredag är ett faktum. Det är omöjligt. Det går inte. Jag har planerat det tusen gånger men det blir aldrig. Jag kan inte läsa på fredagar.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar