måndag 11 november 2013

Oj då, börjar visst 10, nå varför inte vara vaken redan nu?

Idag var en av de dagarna. En av de dagarna då jag bara vaknar helt otroligt tidigt och inte kan somna om. Min enda morgon jag börjar 10... Men ingen fara skedd börjar faktiskt 10 imorgon också, ingen biologi23. Biologi och biologinörd i all ära men en extra sovmorgon säger inte ens jag nej till. Idag ska jag nog bråka lite med Molly och göra min undersökning till den kursen. Ett intressant forskningsprojekt. Och vad då, det är riktigt skönt att bara ligga i sängen och mysa och veta att det inte är bråttom någon stans. Ha en bra morgon! Och ett tips! Hör du till de som HATAR måndagar? Börja i Lärkan! Då börjar du 10 varje måndag, och det gör dig automatiskt lite gladare, för vem blir inte glad över en senare skolmorgon!?

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar