tisdag 26 november 2013

Slöseri

Det är en sak jag har tänkt på länge. Och jag tänker alltid på det då jag ser en sådan här reklam. Ni har nog alla set den här typen av reklam. Jag talar om reklamer för nagellack. Där syns oftast en nagellacksflaska som det rinner nagellack u. Och nu har jag funderat så mycket. Häller de på riktigt ut det för att få det perfekta fotot? Och vad om man häller ut allt och inte fått ett tillräckligt bra foto? Tar man bara nästa flaska och börjar hälla? Snacka om slöseri i så fall. Nej men alltså på riktigt så har jag funderat på det här i flera år. Jag vill veta hemligheten bakom reklambilderna för nagellack!
Utmärkt exempel hur har de fått perfekta droppar att droppa från alla flaskorna samtidigt? Är ju skitsnygga bilder, men HUR?

Svara om du vet! <3 : Madde
Hjälp mig i tävlingen klicka här så många gånger du orkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar