tisdag 12 november 2013

Nästa steg

Det är helt sjukt, just började jag ju gymnasiet. Och nu ska man börja planera vad man ska göra sedan. Jag har idag individuellt samtal om studentskrivningar och fortsatta studier med studiehandledaren. Och ja jag är orolig, eftersom jag igår fick veta att ansökningssystemet ska ändra. Man måste lägga sina ställen dit man söker i prioritetslista och sedan om man kommer in på sitt första val måste man ta den platsen. Som när man söker till gymnasium. Såå dåligt! Gillar inte, även om det kanske inte är värst för mig men jag gillar det inte ändå. Och snart, snart ska man anmäla sig till vårens studentskrivningar...

Från blivande yrke dagen förra året. Journalist? Antagligen. Djurpsykolog? Lockar det med...
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar