fredag 1 november 2013

Månadens lista: oktober

Nu ligger jag efter. Ni får ursäkta. Men här är i alla fall månadens lista!
Angstskjortan! Tack Millis

Dessa nail remover pads! Har alltid varit väldigt kritisk till sådant här, känns helt enkelt inte prisvärt. Men för en euro, och det finns hur många som helst, eftersom de är väldigt tunna. Dessutom doftar de gott, innehåller olja för naglarna och är ACETONFRIA! Älskar!

Hej då Cookie shower och välkommen tillbaka Candy Crush, efter ett halvt år på level 92 och slutat spela kom jag vidare då jag testade. Och nu är det 105 som gäller

Vinterridvantarna! Kan gärna ha dem även då jag inte rider, och det gjorde jag tills jag började rida med dem. Världens skönaste.
Lite kort och enformig lista, förlåt <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar