fredag 29 november 2013

igår avslutades tvåan, idag börjar femman

Ny period igång och nu lovar jag att jag har mera tid att gör annat än skola. Vilket betyder inte så mycket skolinlägg nu. Förlåt för det förresten. Men det som är ganska kul att biologi2 kursen avslutades igår, och idag börjar fortsättningskursen till den, biologi5. Ser fram emot! Och ja det är ju underbart att ligga här ännu. Jag har nämligen hål i position ett nu igen. Det vill säga måndagar 12:45-16:00, var annan onsdag 8:15-13:30 och så fredagar 10:15-14:15. Jag gillar. Och på tisdag börjar gammeldans övningarna! Btw Lillen, ja stryper dig om du inte är där! Puss!

Klicka in här och hjälp mig!
<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. lillen ser nog pervo ut på dndä bilden :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. D e på sex o sånt så d e väl okj :D

      Radera