fredag 1 november 2013

Hur kan man inte älska att klä ut sig?

När det kommer till utklädning är jag helt enkelt som ett litet barn. Jag bara älskar det! Och jag älskar att satsa! Så när det är halloween och man går i Lärkan får man klä ut sig. Igår var det utklädningsdag och jag njöt dagen igenom, alla de annars så jobbiga timmarna var inte alls så farliga. Mer utklädning åt folket!
Själv var jag mästerkatten i stövlar, direkt från Shrek juh

Lillen var så klart filmstjärna, eller Lillen utan smet som det även kallades

Två som är så söta att de inte behöver en klädnad

Mjau! Grau!

The face!

Min mimiker kompis Sara

Annis fotograferings skills

Mimiker mästerkatt och världens bästa vampyr, ja Twilight gå och dränk dig, Vive vinner er!





Någon gillade klart att ta närbilder på ansikten

Och Sandor var tjej


Dani, utklädd till Eelis, de bytte kläder
Älska <3 : Madde

2 kommentarer: