måndag 4 november 2013

Hösten är här


Beskriv din höst i tre ord. Kalll, stressig, tidsbrist
Vad är det bästa/sämsta med hösten? ​Bästa är väl yllesockor, te, onepiece, mössa, mys. Det sämsta är mörkret, kylan, stressen...
Hur höstmyser du? Lägger mig tätt intill Jonathan och kollar på en Disney film <3
Dina 3 bästa hösttips - alla kategorier? Kolla på film! Klä dig varmt! Ta inte för mycket på dina axlar, det är tillräckligt tungt ändå!
Hur ser din höstoutfit ut? Mysig!
Har skol/jobbstarten fört med sig några insikter? Sress, vardag
Vad har du på TO-DO listan just nu? SKOLA! Skriva för två tidningar, blogga, hinna med vänner och pojkvän, hålla scoutmöten
Några tips på hur man botar höstdeppigheten? Ta det lugnt och inte ta på sig för mycket måsten
Bästa musiken för regniga dagar? Något som väcker minnen, feeling sånger
Vilka serier rekommenderar du att följa? Eller kanske någon sevärd film? Rederiet, Gossip Girl och Disney! Och glöm inte att se Lärjungen där min Lillen är med!
Vilka bloggar frossar du i för tillfället? Blondinbella, Ponnysanning, Ett antal olika hästbloggar och så kompisarnas bloggar då de skriver något.
Vad är den höstigaste maträtten? Varm kakao eller te, vet att de är drycker, men jag bryr mig inte!
Var hänger du helst under helgen? Är med vänner och/ eller pojkvän, minns alla veckoslut med seglatser... sommar <3
Har du någon inplanerad resa för den närmaste framtiden? CUBA! Till julen!
Hur förbereder du dig för vintern? Har i bakhuvudet en tanke om att jag behöver en ny rock... 
Tack för frågorna Emma!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar