söndag 10 november 2013

Godmorgon, hut har ni klarat er utan mig

Ja som sagt, inte mycket till bloggning inte. Men där har vi bara ett till bevis på att mitt liv inte kretsar kring bloggen. Igår tog jag buss och tåg till Böle där jag blev upphämtad av lagerteamet. Så åkte vi till lagret och jobbade. jag fattade itne riktigt vad det var vi gjorde men jag gjorde som jag blev tillsagt och det var faktiskt riktigt kul. Så åkte vi med Juntti tillbaka till Böle och tog det lite lugnt innan vi begav oss mot Sibbo för att fira hans kusins födelsedag. Och efter det åkte vi hem till Juntti till Porkala och började sova.

Efter att ha legat vaken och myst med katten och spelat Candy Crush alldeles för länge bestämde jag mig för att stiga upp och börja jobba. Så nu har jag läst historia och skrivit klart en scen av vårt julskådespel, som jag då är med och skriver. Och ja, Juntti sover ännu... Kanske jag ska försöka få liv i honom... Det är ju mitt på dagen redan... Otrolig blåst där ute förrästen, men ändå skiner solen. Ganska konstigt väder så där egentligen...



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar