söndag 3 november 2013

Filmkategori som får mig att gråta

Nu är det bevisat igen. De filmer som får mig att gråta mest. Disney! Bara för att nu nämna några så Lejonkungen, Tarzan, Dumbo och Micke och Molle. Och så igår kväll. Jag  var ensam hemma och bestämde mig för att kolla Disney, har ju ett projekt att se alla Disneys animerade filmer och jag valde Pocahntas. Jag vet, sjukt att jag inte sett den tidigare, helt jätte bra film! Men sorglig. Grät ju så klart då de sade hejdå och Snygga John Smith åkte tillbaka till London. Varför blev det så? Klart att de måste bli, men det är Disney, vad som helst kan hända. Han kunde ha blivit frisk och stannat... Nåjaa men måste väl se tvåan för att få veta om de ses igen. En av de bättre Disneyfilmerna är det nog, men viner Lejonkungen och Tarzan gör nog ingen.




Och musiken <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar