torsdag 7 november 2013

Lite mera tid än vanligt

Idag har jag i stället för de normala 20 minuter jag brukar ha på torsdagar haft över en och en halv timme. SÅ jag kunde äta i lugn och ro, byta om, göra lite skola (har jag berättat att jag gillar biologi) och nu bloggar jag. Och ännu är inte tiden slut. Snart kommer Natte efter mig och sedan åker vi iväg och så är det hopplektion som gäller. Jag ser väldigt mycket fram emot det, men är nog lite nervös, men alltså ingen sådan känsla att jag inte vill. En bra nervöshet, sådant som man känner då någonting nytt ska testas. Och blev mycket gladare idag. Mitt veckoslut har nämligen blivit ännu bättre! Jag kommer inte heller imorgon att sitta ensam! Och ja, på lördagen är det ju ett dygn som ska spenderas med Juntti.

Älskling <3 du har det bra nu <3
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar