lördag 11 januari 2014

Vinter och Noux, inte den bästa kombinationen

Vinter. Det har snöat i princip hela dagen så det är nog runt 5cm snö nu. Mitt första uppdrag från RU var att åka och kolla på scoutkåren MuHös planeringsmöte. Och det hölls i Noux. Och jag tog mig till Noux för att sitta och lyssna på deras möte. Jo för all del, men just nu har jag bara så sjukt kallt att det inte finns någon gräns. Eller mina tår egentligen bara. Men Millis har tjejkväll så fick lite ostbollar och det gör mig lycklig. Morgondagen blir desto roligare, för då har vår egen kår planeringsdag, med brunch. Och så ska jag nu vara med och planera vårens program för ledare och explon, tillsammans med ledarrekreationsgruppen. Men nu ska jag kolla på film eller Gossip Girl. Puss!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar