onsdag 29 januari 2014

Andas in och ut, försök varva ner

Hejssan, vad har ni gjort idag då? Jag har läst och räknat matematik i 6 timmar totalt, ätit och tränat däremellan men inget annat. Är riktigt stolt över mig, jag lyckades. Men nu har jag varit igång med både kropp och hjärna hela dagen så nu måste jag bara ligga i min säng ett tag för att varva ner, före jag kan börja sova alltså. Men nu får man ju bara hoppas på att provet imorgon inte är 23498 gånger svårare än övningsprovet vi fick… Och imorogn är det finska läsning som gäller. Sedan är det fredagen då jag inte tänker på skolan. Och hela veckoslutet, plus måndagen, är det biologi som gäller. Puss på er! Kämpa med era prov, ni som har.

Sommar, hav, äventyr och lov <3 när händer det igen? Nästa sommar går åt till läsande och hoppeligen jobb också!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar