torsdag 9 januari 2014

Åh fan vad ni är grymma!

Kan jag tacka er kära läsare! Idag har ni varit så duktiga. Jag själv har inte alls varit det, bara skrivit ett inlägg. Och ändå, åh ändå har jag fått ungefär lika många sidvyer som på en dag då jag skrivit tre inlägg. Ni är ju bara bäst! Tack för det, utan uppmuntran och ändå en halvstor publik hade jag nog inte orkat så här länge. Jag menar, visst gillar jag att skriva och fota och får det till en bra kombination i bloggen men ändå vet jag inte pm jag skulle ha hållit om min publik inte alls skulle ha vuxit. Det har inte egentligen så stor skillnad (läs jag kollar sttistiken hela tiden...) hur många läsare bara publiken ökar, det tycker jag är viktigast. Och ja efter att jag kom hem verkar det här året ha tagit en riktigt bra start i alla fall från bloggens synvinkel. Fortsätt med det hör ni, och KOMMENTERA! Det finns inget jag blir gladare över än då jag ser att en ny kommentar har ramlat in.

Bara för att ni är bäst bjuder jag på den här bilden, en riktigt fjantig bild som jag ser förskräcklig ut på men jag skrattar åt det och skäms inte, dessa bilder är ju det roligaste att fota

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar