onsdag 15 januari 2014

Bästa besöket någonsin!

Idag var bästa dagen på länge. Inte nog att det var en kort dag, men den började med ett besök på Yle. På X3M! På Succémorgon och X3M-TV! Jag var så ivrig och jag frågade så mycket, mycket mer än på alla andra besök vi gjort med Modersmål23 (journalistik kurs). Även om Janne var sjuk idag och vi inte fick träffa honom var det ett helt super besök. Ted och Fredrika var ju härliga även för Jannes del. Och Isa och Petski också, trots att vi inte hann prata så mycket med dem eftersom de hade inspelning på gång. Och Petski har världens sötaste son, som var med i inspelningen och ska vara med i X3M-TV. Jag måste ju bara kolla på det för att se hur det blev. Nu när jag har varit med "behind the scenes". Nej men seriöst var så coolt och jag blir mer och mer säker på att jag nog i alla fall i något skede vill prova att jobba på radio eller TV. Och sommarjobb, det ska ju sökas även om chanserna inte är speciellt stora. Men hoppas kan man och SKA man ändå.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar