fredag 3 januari 2014

Hej Madde

Så börjar ett brev jag skrev för ett år sedan på ett socutmöte. Ett brev till mig själv. Nu ett år senare skulle vi få tillbaka dem och få läsa vad vi skrivit. Så här såg mitt brev ut:

"Hej Madde!
Sista året som patrullscout börjar nu. Sen är jag inte PL för Blåval längre. Känns lite som om hela vårt scoutkompisgäng nu blivit ledare. Men det ska nog fixa sig. Lillen och Daniela finns ju ännu kvar med mig. Lyckligt kär är jag ju så klart i världens bästa kille Juntti (som är en av dem som blev ledare nu). Tror dessutom att patruluppsättningen är bättre än på hösten, kommer bli ÅsÅm (btw hoppas "Den ÅsÅmma gruppen" ännu finns). Har gått ett halvt år i Lärkan och stormtrivs med alla scouter runt mig, och min älskling Vive så klart.
Puss & Kram
<3 : Madde"

Det fixade ju nog sig med sista året som patrullscout. även om det funnits stunder då jag bara villat vara ledare som "alla andra". Den ÅsÅma gruppen finns och jag är ännu tillsammans med Juntti.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar