lördag 4 januari 2014

Pes is back in town!

Oj gud sådan härlig resa. Två veckor i närmare 30 grader varmt. Sol, fina stränder, 50-tals bilar och mycket mer. Nu är jag hemma i Finland. Det är mörkt, det är grått och kallt. Molnen låg så lågt nere att man inte såg marken före just före vi landade. Usch, men helt skönt också. Snart får jag träff alla jag saknat, skryta med min solbränna och äta ordentlig mat. Måste säga att det nog var första gången jag varit på en resa i ett land där man helt enkelt inte kan laga mat! De använde absolut inge kryddor, förutom salt. Väldigt mycket salt. Men ja bilderna är inte igenomgångna och så så här kommer bara lite provsmak och sedan ska jag fixa flera inlägg med olika sorters bilder och berätta mera. Cuba var en fin upplevelse!

Min bil <3







Och angående rubriken, hade glömt hur det var att var längre tid med mina systrar och bli kallad Pes hela tiden. Gillar faktiskt det smeknamnet.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar