tisdag 7 januari 2014

Två åttans morgnar kvar, tänk på dem som har tre!

Det blev tyvärr inget Cuba inlägg idag, har nog redigerat bilder mest hela dagen. men eftersom det är Beachen och havet som är i tur näst så är det väldigt många sneda horisonter som ska rättas till och så det lilla vanliga på nästan varje bild. men har under hundra kvar att redigera (låter mycket men det går nog förvånansvärt snabbt). Så där på tal om bilder, nu kan jag släppa bomben här också. Jag har fått ett fotouppdrag, ett riktigt uppdrag! Jag ska fotografera ett bröllop! Kn ni fatta, ett bröllop! Så himla coolt, kommer dessutom att få lön för det, men samtidigt är det väldigt mycket press. Vilka foton i ditt liv skulle vara viktigare än dina bröllopsfoton? Och dem ska jag fota åt ett par. Jag känner inte själv dem, men fick uppdraget ganska slumpmässigt längs omvägar. Men igår fick jag bekräftelsen, de tog MIG!

Bilderna från Blondinbellas bröllop är ju någonting som jag kan ha som mål, jag ska verkligen kämpa för att ta fram riktigt lyckade bilder! Göra mitt allt, mitt bästa!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar