söndag 19 januari 2014

Play Station hellre än leka med mig?! Vad sade du?

Idag hade jag då mitt första "riktiga" VU-möte. Lekar. Och ja det var riktigt kul, jag gillar det. Men som sagt jag gillar alltid att leka. Lite känns det ännu som om jag inte är riktigt säker och så, men nog vänjer jag väl mig vid det här också. Men vad har hänt med barnen då de suckar då de hör att vi ska leka? Och hur kan de påstå att play station spelande är en lek? Suck säger jag bara, men jag sade åt dem att jag är bra på att leka och att man leker alltid kul grejer med mig. Och när vi sedan kom igång så hade de nog riktigt kul och ville bara fortsätta alla lekar mer och mer. Så ja det var lyckat!

Bredskär <3 Vi ses inte i sommar...

<3 : Madde

1 kommentar:

  1. Usch, PlayStation.

    PC MASTER RACE ALL THE WAY!
    http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/

    SvaraRadera