måndag 27 januari 2014

Indre lugn?

Vet ni vad som hände idag? Jo mamma fick på något sätt mig medlockad på yoga! Jag! Jag har bara aldrig riktigt fattat det och inte hittat det och det har helt enkelt inte varit riktigt min grej. Inte var det idag heller, men nog var det den bästa av alla fyra yoga timmar jag varit på. Så det var ju positivt och jag fick inte den där fruktansvärda känslan över hur dålig jag är. Men dålig kände jag ju nog mig, men helt okej var det faktiskt. Och vid ett skede kändes det som om vadmuskeln lite skulle ha rivits loss från benet så det borde ju vara bra. Men trött blev man av det så puss och god natt.

Det här är nog en av DE bilderna! Älskar den här apan, dess ställning och bilden. Jag vet inte om man får säga så om sina egna bilder men den här bilden är något speciellt. Det är verkligen en en på miljonen bild! Och ja, jag älskar att fotografera djur.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar