onsdag 8 januari 2014

I´m going to get my princess sleep

Idag fick jag en riktigt riktigt kul överraskning! Jag börjar 10:15 i morgon också! Åhh så skönt. Vem gillar liksom inte att sova? Idag efter skolan åkte jag till Vive, med min skittunga kass, full med skol och träningsgrejer. Och så åkte vi därifrån till träningarna. Och vi hade tränaren Vivi igen, alltså vår gamla tränare. Det var riktigt kul och vi spelade roliga små spel som inget var vanliga spel, utan til exempel att alla slag ska sjutas snett. Motståndaren stod snett emot på andra sidan nätet. Och så vann vårt team evighetsstafetten, om jag får säga det så bidrog jag en hel del med att kuta så in i norden varje gång det var min tur. men så fanns ju Vive på andra laget, och hon är snabbare än jag. Men ändå vann vi, antagligen var vi bättre tillsammans. Och armpressningstävlingen vann vi också, även om vi inte drog den till slut. Det var så att först ena laget en press, sedan andra två och så vidare. Trodde att vi skulle dra ända tills alla utom en droppade, men vi slutade vid att fyra stycken gjorde 12, alla från mitt team. Och ja, jag skulle ha kunnat göra fler. Länge sedan jag skrivit så här utförligt om en dag. Kul!

Åt världens godaste kvällsmål igår! Tog en avokado och satte ett rågbröd i rosten. Halva avokadon mosade jag ut på rågbrödet och den andra halvan mosade jag inne i sitt eget skal. Och sedan det bästa som jag kom på igår, jag satte citronpeppar på avokadon. Och I´m telling you; Man tas till sjunde himlen. Kommer fortsätta med avokado, citronpeppar kombon!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar