söndag 5 januari 2014

Back to normals

Nu var första natten hemma soven. Skönt med egen säng, egen dyna och DUNTÄCKE! Duntäcket var en av de sakerna jag saknade allra mest i Cuba. Som i alla sådana där länder sov man med bara ett lakan, och eftersom jag var flunssig hade jag en fleecefilt på mig. Men det säger ju sig själv, att sova med fleece, blää. Och dessutom vägde det otroligt mycket. Nej tacka vet jag mitt varma lätta duntäcke som man kan försvinna i.


Idag måste jag åka in till Sello och inskaffa mat åt mitt lilla kräldjur och senare på eftermiddagen åker jag till Porkala. Ska träffa Juntti och vara där till imorgon. Skönt att måndagen är ledig! Och ja så måste jag väl fixa upp mitt rum lite också. Som tur är tömde jag kappsäcken redan igår, bara handbagage att gå igenom.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar