måndag 13 januari 2014

Den känslan då du tror att du har matematikförhör och börjar läsa, men sedan inser att det inte är förrän om en vecka!

Ja rubriken säger en hel del. Min morgon och hela dag blev just så mycket bättre. Jag behöver inte stressa och läsa nu på morgonen. Tack! Gårdagens planering var kul, ja planering kan vara kul bara det är med rätt människor. Och de mest rätta människorna hittar man där! Jag fick en hel del uppgifter, bland annat ansvaret för julkalenderförsäljningen i år, tillsammans med Lillen som var sjuk och inte där. Och en annan uppgift som jag fick med Lillen var till årets vargunge läger där vi ska ordna en olympiad. Det är jag taggad för, det är ju sådant jag verkligen gillar att göra ordna och hålla på. Sedan höll jag även mitt första vargungemöte igår, inte alls så farligt som alla har varnat om. De satt ju tysta och var ganska blyga. Och våren och sommaren ser ut att bli suverän i alla fall scoutmässigt. Det är tävling att ordna, kanske hajk, seglatser och en massa ledarprogram. Och ett ledarveckoslut är på min födelsedag, jag fyller 18 och det ska ju nog firas där enligt alla. 117 dagar till dess!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar