onsdag 22 januari 2014

Tycker du att jag hade glömt bort hur ont du kunde göra?

Jag gillar inte att vara vaken på natten. På natten måste jag få sova. Jag gillar inte att vakna på natten till att min vad igen gör så förbannat ont. Försöker en stund bara somna om men det går ju inte. Stiger upp och hämtar kylgelen. Ingen effekt. Lägger på två lager till. Hela min kropp kyls ner men visst gör det fortfarande ont i vaden. Gör en upphöjning i fotändan på min säng med dynor under madrassen. Funkarhelt okej med att ligga på rygg med benet upp, men jag kan omöjligt somna på rygg och dessutom gör det ännu ont. Till slut kan jag somna efter att ha lagt två lager kylgel och täckt vaden med en halvspänd ridstrumpa som går upp till knät. Skönt att sova, men då jag vaknar är smärtan här. Har väldigt ont nu, och vad har jag gjort? Absolut INGENTING!


Och idag är det två träningar som gäller <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar