torsdag 9 januari 2014

Aldrig mer!

Kan ni, kära läsare, fatta att jag. JAG hade glömt att jag lovat skriva en artikel? Tyvärr hade jag det, och deadline var igår. Som tur ordnade det upp sig och jag fick inlämnat den nu, tacka vet jag det här plötsliga hålet. Blev verkligen inte något av det bästa jag skrivit, men nog så att den hoppeligen duger, förutom längden som kan bli problem. Men ja, eftersom jag hade dansövning på tisdagen dansar jag inte idag och därför det här hålet. Danserna var riktigt kul, älskade tango. Så min favoritdans! Blir väldigt väldigt ledsen om jag inte får dansa den på dagen D. Familjevalsen var rätt enkel men jag gillade inte den. Man bytte par och ja, vissa killar var ju inte lika säkra som andra. Jag förstår att man är blyg, men tyvärr blir det bara värre av att man kollar i golvet då man ska kolla i ögonen eller inte ens håller i handen utan har den så att händerna knappt nuddar varandra. Ja men det är bara att hoppas på att man byter till ett kul par.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar