måndag 20 januari 2014

Äntligen är den här!

Idag då jag gick ner för att äta morgonmål stod det ett enormt paket i tamburen. Posten hade kommit och hämtat ett paket. Till mig! Jag hade först absolut ingen aning men då jag började öppna förstod jag, jag såg alltså inte innehållet alls då jag förstod. Min väska hade kommit! Min Hally Hansens 90L Duffel Bag! Åhh vad jag har längtat, nu är det min. Ny, röd och helt otroligt fin. Antagligen kommer den till användning redan nästa veckoslut. Inte mera rinka, skönt!

Jag tycker den är helt skitsnygg och den är så praktisk. Tillräckligt stor och man får det på ryggen och det finns en massa olika sätt att bära den på. Stort plus!


Och tack vare att den öppnas från den långa sidan uppifrån som en normal sportväska får man inte rinkaproblemet. Man behöver inte tömma hela rinkan för att få ut en sak, det måste man ju eftersom den bara finns en liten öppning högst upp. Nu öppnas ju i princip hela väskan. Och ändå är det sådan som man får på ryggen. Om ni alltså inte förstod så gillar jag inte rinkor speciellt mycket, trots att jag är scout.


<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Den dä e nog perseest att bära på, rinka vinner nog på den pungten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske långa sträckor, men det gör jag sällan och för mina behov är den här perfekt :)

      Radera