lördag 18 januari 2014

Okej NU känner jag mig konstig!

På veckorevyns sida hade de listat 13 godisar som ingen egentligen gillar. Vad är det för fel på mig om jag gillar 8 av 13? Kolla in!

Engelsk konfekt! Och så vågar de ännu skriva att den blåa godisen är värst! Jag älskar dessa och den blåa är bäst!

Kolabönor! Det bästa Candy King gjort!

Skum glasstrutar, gott som alla andra fluffgodisar!

"Denniskulor" kallar de dem, man ja ett måste då man köper lösgodis

"godiset man plågas av varje påsk" !? Jag undrar varför de här bara säljs påsktider, så gott!

Gröna kulor! Okej man kan inte äta många men nog är de ju goda för det

"Gummitänder" Smakar väl som vilket annat godis som helst

Och så lakritsbåtar! Det är ju bara för gott!

Håller du med mig? Vill du sluta läsa min blogg för att jag är så konstig då jag gillar dessa godisar? Och vilka godisar avskyr DU? Nej man allvarligt, jag gillar de här godisarna.
<3 : Madde

1 kommentar:

  1. Gillar dem alla (utom glasstrutarna som jag inte stött på), speciellt de blåa godisarna i konfekten :D

    SvaraRadera