lördag 18 januari 2014

Girls time!

Igår kom Vive till mig efter skolan. Eller ja, efter att vi hade åkt via henne för att hämta hennes saker och sedan missade vi bussen så vi satt 20 minuter och väntade på nästa. Mys. Nej inte direkt, men mys blev det senare på kvällen. Vi lagade pizza och åt och sedan gjorde jag Vive lite mer allmänbildad. Nu har hon sett Harry Potter och Fenixorden. Visst hade hon lite svårt att förstå och jag fick förklara en hel del för henne, men nog gillade hon den lite i alla fall. Sedan blev det deeptalk i flera timmar. Det här är sådant som verkligen behövs ibland.


Idag blir det biologi plugg och på kvällen en 18-års fest. Nu börjar det, året då alla blir vuxna. Själv har jag 112 dagar kvar. Och även det känns bra, att ha något att göra i kväll. Juntti och Kumppis borde snart landa i Danmark så nu behöver jag inte känna mig ensam för jag har planer för idag. Finemang, ha en bra dag!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar