måndag 13 januari 2014

Beach 2014 eller?

Nej jag är inte sådan som brukar träna och ha mål om den perfekta strandkroppen eller så. Jag är nöjd med min kropp. Men nu har jag ett mål. Och det är min rumpa. Den ska få 10 minuter träning varje dag. Eller de dagarna jag har annan träning är det inte nödvändigt men annars. Jag har ofta försökt börja sådant här och det har inte funkat så bra men nu ska jag verkligen försöka ta mig i kragen. Tio minuter är inte mycket och jag har ett färdigt program på min telefon. Som idag då jag börjar sent var det inget problem att köra 10 minuter och sedan ta en snabb dusch. Dagens avklarad!

Så här ser min app ut, och jag väljer träningsprogrammet för ändan

Så får jag tio övningar och varje görs i en minut

Och varje dag jag gjort 10 minuters passet får jag sätta ett kryss i kalendern

 Det blir bra det här <3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Vilken app använder du? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den heter typ bara worout eller träningspass eller något i stilen med det :)

      Radera