tisdag 20 oktober 2015

Vår lilla familj

Idag träffade jag Mäkelä och Dani på Vapiano efter min första träning på UniSport (mer om det senare). Vi åt och talade i några timmar, hade det mysigt och helt enkelt catchade upp vad som hänt i alla liv. Vi har ett litet skämt om att vi är en familj, Mäkelä och jag är föräldrarna och Dani vårt barn eftersom hon är såå mycket yngre än oss (ett halvt år egentligen men född ett annat år än vi). Och de är bara så härliga den här familjen, vi satt och skrattade och skvallrade en hel del. Men det härliga är att vi inte behöver skvallra om andra och snacka skit utan vi är så bra vänner att vi skvallrar om varandra, berättar om vad som hänt i våra liv om vad för fuffens vi har gjort. Och man kan vara säker på att det hålls mellan oss tre och jag vet att de inte berättar saker om mig vidare som jag inte vill.

Älskar er guys <3

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar