lördag 24 oktober 2015

P och stretch

Torsdagens ridlektion var helt okej, om jag nu måste säga någonting om den så är det det. Det känns verkligen som att allt påverkar Patsy så otroligt mycket, jag har inte sett henne på två veckor och genast är hon inte lika bra och har inte samma tillit som hon har fått under hösten. Det skulle verkligen vara ett roligt projekt att rida och handskas med henne mera och få henne att lita på en på riktigt.

Ganska söt med spetsade öron

Oftast ser hon ändå ut så här, lilla fjanten

Idag åkte jag in till Helsingfors på förmiddagen och vandrade iväg till UniSport för att gå på en tänjningstimme. Eller en halv timme egentligen, helt tillräckligt tungt var det i alla fall. Att stretcha låter ju inte så tungt men det är det nog, och speciellt för en så styv person som jag. Inte är det trevligt men det gör bra så tror nog jag ska gå flera gånger.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar