lördag 3 oktober 2015

Tagga MOJ!

Om ungefär en timme åker jag iväg mot skolan, ja på en lördag. Därifrån tar en buss mig, och runt 40 andra gulisar, till Borgås skogar till någon sorts stuga. Där ska vi tillbringa ett dygn av mys, sits och sillis i morgon på morgonen. Är jag taggad? JA! Vi är ganska få journalistik gulisar, vilket är synd men bra ska det ändå bli. Jag vet just inget om det här, bara att det här är konceptet och att det lär ska vara en scoutstuga. Tror inte jag har varit i Borgå på scoutgrejer, men av någon anledning klingar det väldigt bekant i alla fall. Men vi får se. Det här betyder ju tyvärr antagligen ingen bloggning före i morgon kväll. Hoppas jag i alla fall, att jag inte är för trött för det till och med. Ha ett skönt veckoslut alla ni också!

Skog <3

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar