torsdag 15 oktober 2015

Idag börjar veckoslutet

I morgon har vi faktiskt en ledig dag, men det är den enda innan jullovet sedan tror jag. Idag tre timmar photoshop, känns lite onödigt men jag tänker nog ändå släpa dit mig. Sedan åker jag direkt på ridlektion och efter det en snabb dusch och till Anttus landställe, samma som förra höstlovet. Men nu har jag själv ju inget höstlov så det känns konstigt att säga så men det är i alla fall den tiden. Där ska vi vara till lördag morgon då Jonathan och jag åker iväg för att lägga vinterskydd på kårens segelbåtar tillsammans med i alla fall Kyllis. Sedan åker vi ut till holmen resten av veckoslutet. Det här är planen. Inte mycket att göra men borta hela veckoslutet. Jag tror nog att jag bloggar varje dag i alla fall, har en sådan känsla. Men känslor kan också ändras.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar