tisdag 13 oktober 2015

Godnatt inlägg

Det var helt enkelt en dålig dag idag och ibland är det bara så. Kom hem sent från skolan och då var middagen klar. Efter maten tog jag en kort promenad med mamma och sedan har jag fixat så att vårt internet fungerar igen (fungerade inte på ett dygn), kollat YouTube och druckit te. Jag borde kanske läsa men jag fick i alla fall hjälp via sms av Juntti på hur jag får in en sökfunktion i mina e-böcker så det borde gå snabbt att söka upp saker där också. Dessutom diskuterade vi de olika ämnena lite. Jag har inte brukat vara en person som lär mig genom att diskutera men redan i gymnasiet märkte jag att Joanthan verkligen är jätte bra på det, av någon anledning lär jag mig då jag diskuterar saker med honom. Har många samhällslära och historia kurser i gymnasiet att tacka honom, och lite fysik om ellära också. Men nu är det duschen och sängen som gäller. Godnatt!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar