måndag 26 oktober 2015

Blogginlägg som rekvisita

Halloj, det här inlägget skriver jag egentligen bara för en övningsuppgift i skolan. Men ganska roligt, jag har fått stå framför kameran i princip hela dagen. Och sådan som jag är så älskar jag ju det. Min blogg får publicitet, i alla fall i klassen. Jag blev nämligen intervjuad om min användning av sociala medier. Jag blev faktiskt ganska chockad idag då jag var den enda som gillade att stå framför kameran, jag föreställer mig i alla fall att att om man studerar journalistik gillar man att synas, eller så är det bara jag. Och nu filmas jag igen, jag bara måste skriva någonting. Har nu skrivit så mycket redan att jag antagligen kommer att publicera det bara för att det blir lite humor i det hela. Ännu en filmning, dricker fejk te också för ett bra klipp.

Ja den här väldigt flummiga och inte så fina texten skrev jag medan vi filmade idag, bara för att vi skulle filma då jag skriver ett blogginlägg, ur olika vinklar och så. Så sådan gjorde vi idag.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar