måndag 5 oktober 2015

GulisMoj

Som jag lite förutspådde var jag galet trött igår. Tillät mig själv att somna vid klockan 8 och sov tills väckarklockan ringde idag morse. Så det blev ingen bloggning igår. Men Moj var riktigt roligt. Lekar, "orientering" (inomhus spårning med olika uppgifter) som världens bästa lag (mitt så klart) vann! Sits, bastu, fest hela natten och sillis frukost nästa morgon. Själv sov jag faktiskt några timmar, hörde inte till dem som tyckte att de mår bara sämre om de sover. Men jag har inte det problemet så jag vaknade välmående, men trött så klart. Men chips, köttbullar och knackkorvar till frukost smakade riktigt bra sedan. Mycket hände under ett dygn, jag fick nya bekantskaper och jag som inte alls hade tänkt bada bastu badade i stället två gånger. För att olika människor frågade om jag kommer med. Jag har inte själv bilder men där fanns fotografer på plats så jag kanske publicerar några bilder då de bilderna kommer.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar