lördag 31 oktober 2015

Lära känna mig listan

Snodde den här listan av Jenna, lite små fakta om mig.

1. Hur gammal är du?
19år
2. Hur gammal känner du dig?
Ibland som väldigt mycket yngre, men kanske för tillfället mest som äldre då jag mest umgås med äldre människor. Både i studierna och på fritiden.
3. Var bor du?
I Grankulla med mamma och hennes kille
4. Vad har du gjort i dag?
Varit i skolan och haft visuell journalistik


5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Jag är en sommarmänniska, förstår inte riktigt hetsen med att alla plötsligt ÄLSKAR hösten
6. Är du beroende av någonting?
Sällskap och närhet skulle jag säga, och så djur så klart



7. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig?
Drömmen om en egen hund verkar bara bli större ju äldre jag blir
Har på senaste tiden börjat tänka mer på baksidan av en hobby jag älskar
Jag tycker jag är en så öppen person att de flesta vet det mesta om mig
8. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
På en hästrygg någonstans där det är varmt
9. Vad är du på för humör just nu?
Jag är trött och har kallt, och vill helst bara att det ska bli kväll

10. Vilket är ditt favoritgodis?
Gillar chips mer än godis, men om jag måste säga så kanske skittles
11. Vilken är din favoritaffär?
Har inte någon direkt, går så lite i affärer
12. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Morgon, en av de få verkar det som. Men jag vaknar tidigt och somnar gärna tidigt på kvällen



13. Har du blivit sydd någon gång?
Bara i munnen då de tog ut mina visdomständer
14. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Kanske mamma då hon pressade apelsinsaft åt mig på morgonen

15. Är du blyg?
Inte så mycket mera, var världens blygaste förut men nu är jag betydligt öppnare. Ibland smyger sig den blyga tjejen på igen.
16. Vad heter du i andra namn?
Madeleine, därav bloggnamnet
17. Vill du gifta dig?
Ja
18. Har du något smeknamn?
Många, Pes, Pettis, Petson, Madde, Lilli, Metson, Metsröm, Metlund... Bara för att nämna några. Men de flesta kallar mig ändå bara Mette.



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar