lördag 10 oktober 2015

Tack mamma

På onsdag kväll kom mamma och Igo hem från Stockholm där de var en natt. På torsdag morgon fick jag de här. Ett par nya tränings tights, väl behövda faktiskt. Mina äldre börjar bli väldigt väldigt slitna och jag har redan en tid tänkt önska mig ett par nya, gärna med något snyggt mönster i julklapp. Nu behöver jag inte det då jag fick dessa härliga. Ja, jag har levt i dem sedan jag fick dem. Jag älskar tränings tights, bekvämaste som finns typ. Och nej jag har inte slutat älska mjukisbyxor men tights ger ändå lite mera stil, inte lika mycket ovårdat uttryck helt enkelt.


Jag gillar texten och mönstret i neonfärg på sidan av vänster ben

Jag måste alltid fjanta mig lite när jag ska fotografera sådana här bilder



Fun fact, då jag fotograferade dessa foton hade jag kameran att stå på stativet, stativet i min säng. Bra hölls den där och jag är nöjd med vinkeln och så vidare.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar