onsdag 21 oktober 2015

Föreläsningsfri vecka

Undrar ni över varför jag inte är i skolan den här veckan? Eller har ni ens märkt att jag inte är det, på basen av mitt bloggande alltså. Jag är i alla fall inte det, och knappt någon annan heller. Vi har nämligen föreläsningsfri vecka, alltså inga föreläsningar, alltså inte mycket att vara i skolan. De som är i skolan är antagligen där för att skriva tent, det är nämligen under den här veckan de flesta tenterna skrivs, men eftersom vi knapps har några saltenter alls behöver jag inte vara där just alls. På fredagen har jag dock en tent i statskunskap tyvärr. Jag har samma mål som med den andra statskunskapstenten, jag ska igenom den. Plus att jag har deadline för hemteneten i introduktionskursen till journalistik på tisdag nästa vecka. Så det är inte helt bara chill och mys utan ganska mycket skola i alla fall. Men sovmornar i alla fall och visst är det lugnare att sitta hemma och plugga i stället för att sitta på föreläsning och samtidigt stressa över tent. Så om ni har undrat eller om ni inte har det eller inte ens lagt märke till det, här fick ni en förklaring vare sig ni ville eller inte.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar