måndag 12 oktober 2015

12 - 18 oktober

Romantiken är stark denna vecka, kära Oxe, och det fladdrar fjärilar i hela din kropp. Många Oxar tänker inte på annat än sin sötnos eller flirt, och det blir en hel del drömmar och fantasier som upptar tiden. Om du har en tendens att stänga ned när känslorna blir för många – öva på att släppa fram dem nu! Det kan göra magiska förändringar inom dig, och leda till närhet och helt nya sensationer. Lita på din magkänsla och längtan nu, och känn att den är okej. När det gäller att visa känslor för någon annan kan du denna vecka lära dig att det inte är det läskigaste i hela världen – utan snarare kan föra med sig tonvis av bra saker. Chansen är stor att dina känslor är besvarade nu.

Ja nå den här veckan träffar jag ju i alla fall "min sötnos" halva veckan ungefär. Att känslorna blir för många finns det alltid risk för, och speciellt den här veckan. Jag kände av det redan igår kväll att det blir en sådan vecka. Men jag tror faktiskt inte att folk i min omgivning vill att jag ska släppa fram alla mina känslor, inte ens så mycket som jag gör, de jag inte kan hålla tillbaka. 


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar