torsdag 15 oktober 2015

Någon nytta med kursen

Idag kom jag på att i stället för att redigera bilder på skoland dators photoshop tar jag fram min egen dator, följer med där i stället och lär mig använda photoshopen jag har där ordentligt. Och resultatet ser ni i den nya headern. Nu har jag äntligen förstått hur man gör kollage och sådant väldigt lätt med photoshop. Har vetat att det inte är svårt men har bara aldrig fått det att bli som jag vill. Så någon nytta med att det går så långsamt här på föreläsningen. Man kan leka med photoshop och göra bilder själv. Har länge haft en bild i huvudet av en header som ser ut ungefär så här. Så nu får den här ligga uppe en tid igen. Har inte alla mina bilder med mig så gjorde bara med de jag har på datorn. Nu verkar det som att min blogg bara handlar om hundar men ja det får vara så en tid. Och jag är faktiskt ganska nöjd. Med tanke på den lilla tiden jag lade ner och det är första gången jaghar lyckats i photoshop.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar